محل لوگو

علت کند نویسی برخی دانش آموزان چیست؟


علت کندنویسی برخی دانش آموزان چیست؟

خبر گزاری سناد _ آموزش غلط یا عدم کنترل و نظارت صحیح قلم و مداد به دست گرفتن در کلاس توسط معلم در منزل توسط والدین است. دلیلش خود کتاب درسی برای بخصوص کلاس اول است که دونوع خط نسخ و نستعلیق وشکسته نستعلیق را معرفی کرد و موجب سردر گمی دانش آموزان شده.


کند نویسی دانش آموزان

 دلایل کندنویسی دانش آموزان و راهبردهای درمان پیشنهادی 

زهرا مداد سیاه را محکم در دست گرفته است و با فشار روی کاغذ می‌کشد؛ بازهم از این فشارهای بیش‌ازاندازه نوک مدادش می‌شکند و بیشتر وقتش صرف تراشیدن نوک مداد می‌شود. معلم نصف املا را می‌گوید و زهرا همچنان مشغول تراشیدن مدادش است و مدام نوشته هایش را پاک می کند. از املا حسابی جا می‌ماند؛ وقت املا تمام می‌شود و معلم می‌گوید برگه‌ها بالا اما برگه ی زهرا سفید است! همکلاسی زهرا سرش را تکان می‌دهد و باحالت تمسخر می‌گوید: «چرا این‌قدر کند می‌نویسی؟!»

یکی از مشکلاتی که برخی از دانش آموزان در دوران مدرسه مخصوصاً ابتدایی با آن روبرو می‌شوند مشکل کند نویسی است که این مسئله به‌تنهایی می‌تواند مشکلات دیگری همچون از دست دادن اعتماد به نفس، ضعیف شدن در درس‌ها، از دست دادن انگیزه و...را به وجود آورد اما چرا بعضی دانش آموزان در نوشتن و حل مسائل کند هستند و چه روش‌هایی برای تندنویسی دانش آموزان کند نویس وجود دارد؟ با ما همراه باشید در سناد

در مبحث نوشتاری دانش آموزان ابتدایی مشکلات زیادی وجود دارد مثل کند نویسی، کج نویسی و درشت‌نویسی بیش‌ازحد که در مجموع به این مشکلات کند نویسی می‌گویند. سمیه رحمت کارشناس مدیریت امور فرهنگی و مدیریت آموزشی به علت کند نویسی دانش آموزان و روش‌هایی های جهت درمان این مسئله اشاره می کند.

 

ادامه متن " علت کند نویسی برخی دانش آموزان چیست؟ "  

 

  انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 39

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما